PRACOWNIK DZIAŁU MARKETINGU

75,00 

Ocena ryzyka zawodowego: PRACOWNIK DZIAŁU MARKETINGU (BIURO SPRZEDAŻY)

Cena: 75 zł

Produkt w wersji elektronicznej: doc lub pdf

W ciągu kilku minut od zakupu, otrzymasz na swój e-mail zakupioną ocenę ryzyka zawodowego.

Charakterystyka ryzyka zawodowego

  • Ryzyko zawodowe zawiera około 20 stron.
  • Ocenę ryzyka zawodowego opracowano zgodnie z Polską Normą PN-N-18002 lub Risk Score (do wyboru).
  • Pierwsza strona ryzyka zawodowego, zawiera miejsce na zatwierdzenie dokumentu.
  • Podpis i pieczątka specjalisty ds. BHP.
  • Ostatnia strona dokumentu zawiera miejsce na podpis pracownika, potwierdzający zapoznanie się z ryzykiem zawodowym.

Spis treści dokumentu oceny ryzyka:

  • Strona tytułowa.
  • Charakterystyka Metody PN-N-18002 lub Risk Score.
  • Opis dla stanowiska pracy.
  • Wymagania dla stanowiska pracy.
  • Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy.
  • Karta pomiaru ryzyka zawodowego.
  • Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy.
  • Potwierdzenie zapoznania z dokumentacją dla stanowiska.

Opis stanowiska pracy

Pracownik działu marketingu opracowuje strategię marketingową organizacji; nadzoruje jej wdrożenie i monitoruje skuteczność; kreuje wizerunek marki na rynku; organizuje i przeprowadza badania rynku.

Zadania wykonywane na stanowisku pracy

  • opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, pełnienie nadzoru nad jej realizacją oraz monitorowanie jej skuteczności;
  • koordynowanie działań marketingowych;
  • kreowanie rozpoznawalności marki na rynku;
  • analizowanie i raportowanie efektywności działań marketingowych oraz monitorowanie rynku konkurencji;
  • organizowanie lub zamawianie badań i analiz rynku i konkurencji;
  • przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu marketingowego;
  • współpracowanie z wewnętrznymi jednostkami sprzedaży, public relations i innymi w zakresie realizacji działań marketingowych;
  • zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami, m.in. drukarniami, agencjami reklamowymi itp.;
  • branie udziału w rozwijaniu portfolio produktowego;
  • rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż;
  • zarządzanie pracą podległego zespołu działu marketingu;
  • planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników działu marketingu;
  • zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, kontrolowanie przestrzegania przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.

 

Podstawa prawna:

Prawo pracy nakłada na pracodawcę obowiązek przeprowadzania oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Na mocy § 226 Kodeksu pracy, każdy pracodawca jest zobowiązany ocenić i udokumentować ryzyko zawodowe związane z wykonywaną pracą. Powinien poinformować o zaistniałym ryzyku pracowników oraz zapoznać ich z zasadami ochrony przed zagrożeniami kładąc przy tym nacisk na stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.