Ocena ryzyka zawodowego: MENADŻER MARKI (BRAND MANAGER)
Cena: 75 zł
Produkt w wersji elektronicznej: doc lub pdf
W ciągu kilku minut od zakupu, otrzymasz na swój e-mail zakupioną ocenę ryzyka zawodowego.
Charakterystyka ryzyka zawodowego
- Ryzyko zawodowe zawiera około 20 stron.
- Ocenę ryzyka zawodowego opracowano zgodnie z Polską Normą PN-N-18002 lub Risk Score (do wyboru).
- Pierwsza strona ryzyka zawodowego, zawiera miejsce na zatwierdzenie dokumentu.
- Podpis i pieczątka specjalisty ds. BHP.
- Ostatnia strona dokumentu zawiera miejsce na podpis pracownika, potwierdzający zapoznanie się z ryzykiem zawodowym.
Spis treści dokumentu oceny ryzyka:
- Strona tytułowa.
- Charakterystyka Metody PN-N-18002 lub Risk Score.
- Opis dla stanowiska pracy.
- Wymagania dla stanowiska pracy.
- Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy.
- Karta pomiaru ryzyka zawodowego.
- Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy.
- Potwierdzenie zapoznania z dokumentacją dla stanowiska.
Opis stanowiska pracy
Menedżer marki (brand manager) odpowiada za budowanie marki i strategii sprzedaży produktów. Organizuje i sprawuje nadzór nad kampaniami reklamowymi oraz akacjami promocyjnymi marki. Opracowuje budżety i odpowiada za prawidłową realizację zadań w ramach zaplanowanego budżetu.
Zadania wykonywane na stanowisku pracy
- opracowywanie strategii rozwoju marek i wprowadzanie na rynek nowych produktów w ramach danej marki;
- planowanie i realizowanie budżetów marketingowych poszczególnych marek;
- zarządzanie cyklem życia produktów w ramach określonej kategorii produktowej;
- monitorowanie i analizowanie danych z rynku oraz badanie rynku ze względu na oczekiwania klientów;
- opracowywanie nowych strategii sprzedaży odpowiadających na potrzeby klientów oraz zgodnych z aktualnymi trendami na rynku;
- opracowywanie strategii komunikacji z rynkiem;
- współpracowanie z firmami zewnętrznymi w ramach budowy i rozwoju marki;
- prowadzenie monitoringu w zakresie działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję;
- kontrolowanie skuteczności oraz poziomu realizacji projektów marketingowych;
- budowanie oraz umacnianie w świadomości klientów wizerunku danej marki;
- prowadzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych danej marki oraz lansowanie nowych produktów w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki już istniejącej na rynku;
- sporządzanie raportów produktowych i cenowych;
- budowanie planów sprzedażowych;
- uczestniczenie w imprezach branżowych tj. tragi, konferencje oraz sympozja krajowe i międzynarodowe;
- aktywna współpraca z działem produkcji i B+R oraz z działem sprzedaży;
- prowadzenie szkoleń zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów danej marki;
- dostarczanie wiedzy eksperckiej w obszarze technicznym oraz technologicznym zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią;
- nawiązywanie kontaktu i merytoryczna współpraca z klientami firmy.
Podstawa prawna:
Prawo pracy nakłada na pracodawcę obowiązek przeprowadzania oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Na mocy § 226 Kodeksu pracy, każdy pracodawca jest zobowiązany ocenić i udokumentować ryzyko zawodowe związane z wykonywaną pracą. Powinien poinformować o zaistniałym ryzyku pracowników oraz zapoznać ich z zasadami ochrony przed zagrożeniami kładąc przy tym nacisk na stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.